تفاوت ، قیمت و انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

تفاوت ، قیمت و انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

تفاوت ، قیمت و انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

تفاوت ، قیمت و انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی:

 امروزه با پیشرفت علم و گسترش صنعت و از بین رفتن مراتع و جنگلها بخش عمده ای از زیستگاه های طبیعی از بین رفته است. اهمیت آب سالم به امر ضروری مبدل شده است چرا که آب آلوده منشاء اکثر بیماریهاست. همانطور که میدانید ۷۰% از حجم بدن ما را آب تشکیل میدهد بنابراین آب در تک تک سلولها و بافت بدن ما در جریان است پس بدیهی است که آب آلوده در همه ی فعالیتهای اندام های حیاتی تاثیر مخربی دارد.

 

 

بهترین مدل دستگاه تصفیه آبقیمت دستگاه تصفیه آب خانگی:

 قیمت محصول در خرید اولین اصل است ولی قیمت پایین هیچگاه بی دلیل نمیباشد نوع و متریال استفاده شده در فیلترها،کیفیت قطعات و اتصالات و گارانتی دستگاه تصفیه آب خانگی در اولویت قرار دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا ساخت کشور تایوان بوده، که شرکت تصفیه سازان مهر با ارائه۲۵ برند از شرکتهای مختلف آب تصفیه کن تایوانی در بیش از ۴۰۰ مدل از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی سعی کرده است قدرت انتخاب و خرید مشتریان گرامی را افزایش دهد.

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی مستقیماً از سایت شرکت و با پرداخت آنلاین از فروشگاه شرکت قابل دسترسی است ، شرکت تصفیه سازان مهر اولین شرکت با فروشگاه و دارای نماد الکترونیک و مجوز از مرکز فناوری اطلاعات و اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی و رسانه های دیجیتال می باشد.

 

کدام مدل دستگاه تصفیه آب را بخریم:

 خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سرمایه گذاری برروی سلامتی فرد و خانواده میباشد ، پس انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه اب خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع مدل های مختلف کار دشواری است .
جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی کلیک کنید . هزینه خرید و نصب دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

 ما در این مقاله تلاش داریم  در انتخاب بهترین مدل دستگاه آب شیرین کن خانگی شما را راهنمایی نماییم.

ابتدا دقت داشته باشید از چه مرکز یا فروشگاهی خرید میکنید ، سعی کنید در هنگام خرید از مراکزی خرید نمایید که به طور تخصصی و مستمر در زمینه دستگاه تصفیه آب و متریال دستگاه فعالیت دارند و  در مرحله ی آخر به گارانتی و خدمات پس از فروش و دستگاه آب شیرین کن توجه نمایید ، بهتر است به جای خرید از شرکت های واسطه ای و غیر تخصصی، از نمایندگی اصلی شرکت گارانتی کننده خرید نمایید چرا که بحث خدمات و اعمال گارانتی در دستگاه تصفیه آب امری تخصصی بوده و نیاز به کلاسهای دوره ای و آموزش های حرفه ای میباشد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را میتوانید  از کارشناسان شرکت از طریق گفتگوی آنلاین سایت و یا تماس با شماره ۲۴ ساعته دریافت نمایید. تفاوت قیمت دستگاه های تصفیه آب

 

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی:

فیلتر دستگاه تصفیه آب مهمترین بخش یک دستگاه تصفیه آب خانگی است ، ما در این مقاله در مورد تمامی مراحل، مختصر توضیح خواهیم داد.

فیلتر اول دستگاه تصفیه آب (PP) :
این فیلتر pp کلیه املاح معلق و شن و گل و لای رسوبات را به طور کامل از آب میگیرد. زمان تعویض فیلتر مرحله اول تصفیه آب حداکثر۶ ماه یکبار می باشد. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر تصفیه آب مرحله دوم( UDF):
حذف کلر،آفت کش ها،سموم کشاورزی و تری هالومتا ن ها و رنگ های شیمیایی از آب.  فیلترمرحله دوم تصفیه آب از کربن فعال پوسته نارگیل در درجه فعالیت۲۲۰۰  تهیه می شود. تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب برای مرحله دوم حداکثر ۶ماه یکبار میباشد.

فیلتر تصفیه آب مرحله سوم( CTO ):
این فیلتر تکمیل کننده مرحله دوم و باقابلیت حذف تمامی ذرات معلق با دقت۵میکرون ،کدری آب،تخم انگل ها،لارو،قارچ وانگل ها محلول در آب میباشد. فیلتر مرحله سوم دستگاه تصفیه آب مانند فیلتر مرحله دوم از ذرات جامد کربن فعال تهیه شده از پوسته نارگیل میباشد. حداکثر زمان برای تعویض فیلتر آب شیرین کن برای مرحله سوم تصفیه آب حداکثر  ۶ماه یکبار میباشد.

فیلتر تصفیه آب خانگی مرحله ی چهارم (MEMBRANE):
این فیلتر به قلب دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس شهرت دارد اصلی ترین فعالیت فیلتر ممبران تغییرات شیمیایی در مواد محلول در آب میباشد به عبارت ساده تر کلیه ی املاح مضر شیمیایی نظیر : نیترات ،نیتریت ، آرسنیک و فلزات سنگین و کلیه ی آلودگی ها و آلاینده های مضر صنعتی و کشاورزی محلول در آب به طور کلی از بین میرود. فیلتر آب شیرین کن دستگاه تصفیه آب خانگی(مرحله ی چهارم) کلیه ی املاح سرطان زا را از آب حذف کرده و به وسیله ی اتوفلش خودکار (کپسول پساب) املاح و آلاینده های شیمیایی مضر را به فاضلاب هدایت میکند و آب سالم و تصفیه شده را در مخزن ۱۶لیتری ذخیره می نماید.
زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه کننده ی آب برای مرحله ی چهارم (فیلتر ممبراین )حداکثر ۱۲ الی ۱۴ ماه یکبار است.
بهترین مارک فیلتر ممبران موجود در بازار فیلتر ممبران فیلمتک FILMTEC میباشد.

فیلتر تصفیه آب مرحله ی پنجم (POST CARBON):
فیلتر پست کربن تصفیه آب عموما در مرحله ی پنجم برای تاثیرات ناشی از  ماندگاری آب در مخزن تصفیه آب  مورد استفاده قرار میگیرد  و باعث بهبود طعم ، مزه و بوی بد آب میشود . آب بعد از عبور از این فیلتر شفاف و زلال خواهد شد، این فیلتر از کربن های فعال پوسته نارگیل تهیه میشود.
زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی برای مرحله ی چهارم عموما بستگی به مصرف داشته ،  ولی حداکثر استفاده  ۱۲ ماه میباشد .

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی مرحله ششم(MINERAL):
در هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی عموما کلیه ناخالصی ها، املاح مضر و مفید موجود در آب بین ۹۵ تا۹/۹۹ درصد از بین میرود و از آنجا که املاح مفید برای بدن بسیار حائز اهمیت میباشد (خصوصا برای کودکان و سالمندان) استفاده از فیلتر مینرال امری ضروری است. استفاده ازاین فیلتر این اطمینان را میدهد که بعد ازحذف کلیه ی املاح از آب ، املاح مفیدی همانند (کلسیم ،منیزیم،پتاسیم،سدیم ،روی ، زینک و…) به میزان مورد نیاز بدن به آب اضافه خواهد شد.
این فیلتر ممبران از سنگ های معدنی تجدید پذیر تهیه شده است. زمان تعویض فیلتر تصفیه  آب خانگی برای مرحله ی ششم حداکثر۱۲ ماه یکبار میباشد.

فیلتر نانو ذرات ۱۰۰گیاهی:
یکی از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ارائه شده در صنعت دستگاه های تصفیه آب خانگی فیلتر نانو ذرات گیاهی یا نانو فیلتراسیون میباشد.

فیلتر نانو تشکیل شده از ذرات صددرصد گیاهی است،گیاهان به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی بالا ،متابولیت ثانویه بالا و استحکام بالا در برابر مواد شیمیایی نقش بسزایی جهت ازبین بردن میکروبها وویروسها دارند. فیلتر فوق استانداردهای   CE،  NSF   ، FDA  ، ISO  را دریافت نموده و کلیه استانداردهای بین المللی را دارا میباشد . زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی برای مرحله ی نانو حداکثر ۱۰الی۱۲ ماه میباشد.

 فیلتر دستگاه تصفیه آب قلیایی(ALKALINE FILTER-ORP)  :
همانطور که میدانیم آب با  پایینتر از حد PH 5/7 آب اسیدی مینامیمکه عمده ترین مضرات آب اسیدی سنگ کلیه و ریزشمو میباشد. فیلتر قلیایی ساز، در دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ساز مهمترین و مفیدترین فیلتر در فرآیند دستگاه تصفیه آب خانگی اسمزمعکوس میباشد. درمطالعات وکارشناسی ها اثبات شده است نوشیدن آب قلیایی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن وهیدراته کردن بدن(عملیات آب رسانی به سلولهای بدن) ،سم زدایی بدن،سلامت پوست ومو،بهبود عملکرد روده وکبد کاهش وزن و…خواهد شد.
تعویض فیلتر دستگاه آب شیرین کن خانگی برای فیلتر قلیایی ساز هر۱۲ماه میباشد.
تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای ، تعویض کامل فیلترهای PP ، UDF ، CT ، MEMBRANE ، POST CARBON ، MINERAL   میباشد.

شرکت تصفیه سازان مهر اولین واردکننده های دستگاه های تصفیه آب خانگی قلیایی ساز بوده که با ارائه ۲۵برند و  ۳۰۰مدل در فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خود ارائه داده است.
کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شرکت همواره آماده مشاوره وارائه خدمات به هم میهنان عزیز می باشند.

 

آموزش نصب دستگاه تصفیه آب:

تکنسین های شرکت باارائه مقاله جامع وفیلم آموزشی برای نحوه بستن شلنگ های تصفیه آب خانگی ،ورودی و خروجی دستگاه تصفیه آب به طور کاملا ساده در مورد طریقه نصب دستگاه تصفیه آب خانگی توضیح داده اند.
پیشنهاد میکنیم برای دریافت نقشه دستگاه تصفیه آب خانگی ونصب شلنگ های تصفیه آب خانگی باتکنسین های فنی شرکت تصفیه سازان مهر تماس حاصل فرمایید.

شرکت تصفیه سازان مهر با دو دهه سابقه متحد وتخصصی درزمینه واردات عمده دستگاه های تصفیه آب خانگی ودستگاه تصفیه آب اداری و دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی،با هدف تامین آب سالم وعاری از میکروارگانیسم ها در جهت ارتقاء بهره وری صنایع وافزایش سلامت جامعه،حفظ ومراقبت از محیط زیست فعالیت می نماید.
مجموعه ما از زمان اولین درخواست تا راه اندازی کامل وزمان بهره برداری در تمامی مراحل مشاوره خدمات و پشتیبانی و ارائه پیشنهادات فنی در کنارش خواهد ماند.
هدف ما این است تا بستری را برای علاقمندان به خرید این تصفیه آب خانگی در ایران دایر نماییم واینک پس از سالها تلاش شبانه روزی مدیران کارآمد مجموعه وشبکه گسترده نمایندگان در سراسر کشور در حال خدمات رسانی به هم میهنان عزیز میباشیم.
آموزش ها وکلاس های دوره ای و تخصصی کارمندان و تکنسین ها ونمایندگان خدمات پس از فروش و به روز رسانی دانش و اطلاعات آنان گامی دیگر در جهت کسب رضایتمندی مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان می باشد.

بهترین تصفیه آب خانگی ۱۰ مرحله ای نانو فیلتراسیون – اکسیژن ساز – قلیایی

تصفیه کننده آب اولتراتک مدل Water SoftenerUT1800

 

امتیاز دهید post

Comments (4)

  1. نوید غلامی دی 1, 1398

    سلام من دستگاه تصفیه تهیه واستفاده میکنم واز کیفیت محصول که اصل تایوان واز بازدهی بالای دستگاه خیلی راضیم ممنونم.

  2. المیرا رحیمی دی 2, 1398

    باسلام واحترام ازخرید و استفاده از دستگاه تصفیه اب واقعا راضیم آب سبک و سالم شده اگه دنبال دستگاه با کیفیت خوب هستید تو خرید شک نکنید سختی آب رو به میزان قابل توجهی پایین میاره.سپاسگذارم

  3. فاطمه تقی نیا بهمن 5, 1398

    باسلام واحترام باتوضیحات کاملی ک درمورد قطعات وفیلترها گذاشتین به راحتی میشه درمورد محصولات تصمیم گرفت وانتخاب کرد ممنون از خدماتتون

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more