روز جهانی آب

روز جهانی آب

روز جهانی آب

روز جهانی آب در روز ۲۲ مارس توسط مردم سراسر جهان جشن گرفته می شود. این روز به وسیله تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان یک رویداد سالانه در سال ۱۹۹۳ برگزار شد. این کمپین به عنوان روز جهانی آب برای روز ۲۲ مارس آغاز شد تا آگاهی مردم را در مورد اهمیت، نیاز و حفاظت از آب افزایش دهد.

اولین باربطور رسمی در برنامه ۲۱ سال ۱۹۹۲ “کنفرانس سازمان ملل متحد در زمینه محیط زیست و توسعه” در ریودوژانیرو، برزیل بود و جشن از سال ۱۹۹۳ آغاز شد تا انگیزه عموم مردم برای حمایت از آب و حفاظت از طریق صرفه جویی برانگیزد. آیا آب شهری نیاز به تصفیه دارد ؟

چرا روز جهانی آب را جشن میگرند؟

سازمان ملل شامل کشورهای عضو این کمپین با اجرای توصیه های سازمان ملل متحد و نیز حفاظت از آب های جهانی از طریق فعالیت های واقعی و مردمی، این روز را جشن می گیرند.خرید دستگاه تصفیه آب

این کمپین به طور خاص توسط یکی از سازمان های سازمان ملل متحد در هر سال ترویج می شود که شامل تشویق مردم برای گوش دادن و درک در مورد مسائل آب و همچنین هماهنگی با فعالیت های بین المللی برای روز جهانی آب است.

از آغاز این جشن رویدادی آب ، سازمان ملل متحد برای انتخاب موضوع روز جهانی آب، توزیع پیام های جهانی و همچنین رهبری سازمان های سازمان ملل متحد برای جشن روز جهانی آب مسئول بوده است.

از جمله کشورهای عضو سازمان ملل متحد، سازمان های غیردولتی مختلف و سازمان های غیر دولتی نیز در ارتقاء حفاظت از آب های تمیز قرار دارند و توجه عمومی را بر روی تمام مسائل مهم آب قرار می دهند.راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

در طول این جشن ، تمام مسائل مربوط به آب به عموم اشاره می شود از جمله نحوه دسترسی مردم به آب سالم و غیره.

چطور روز جهانی آب آشکار شده است؟ و به چه منظور است؟

روز جهانی آب در سراسر جهان به منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت آب در زمینه های مختلف زندگی از جمله محیط زیست، بهداشت، کشاورزی و تجارت، جشن گرفته می شود. این برگزاری با برگزاری انواع رویدادها و فعالیت هایی مانند هنرهای تجسمی، جشن های تئاتری و جشن های آب، گشت و گذار در حوضچه های آبریز، دریاچه ها، رودخانه ها و مخازن، سمپوزیوم در سطح محلی، ملی و بین المللی برای مدیریت و ایمنی آب، توزیع پیام ها از طریق کانال های تلویزیونی و رادیویی و یا اینترنت، رویدادهای آموزشی بر اساس اهمیت آب پاک و اقدامات محافظه کارانه، مسابقات و فعالیت های بسیاری است. نماد اصلی جشن روز جهانی آب، شکل قطره آب آبی رنگ است.بحران آب در ایران و جهان و نیاز تصفیه آب

موضوع جشن روز جهانی آب از سال ۲۰۰۰ تا کنون:

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۰۰ “آب برای قرن ۲۱”

> موضوع جشن سال جهانی آب سال ۲۰۰۱ “آب برای سلامتی”

> موضوع جشن سال جهانی آب سال ۲۰۰۲ “آب برای توسعه”.

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۰۳ “آب برای آینده”

> موضوع جشن سال جهانی آب سال ۲۰۰۴ “آب و فاجعه”

> موضوع جشن سال جهانی آب سال ۲۰۰۵ “آب برای زندگی”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۰۶ “آب و فرهنگ”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۰۷ “مقابله با کمبود آب”

> موضوع جشن سال جهانی آب سال ۲۰۰۸ “بهداشت”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۰۹ “ترانس واترز”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۰ “آب پاک برای یک جهان سالم”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۱ “آب برای شهره: پاسخ به چالش شهری”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۲ “امنیت آب و غذا”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۳ “همکاری آب”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۴ “آب و انرژی”

> موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۵ “آب و توسعه پایدار”

>موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۶ “آب و شغل”

>موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۷ “فاضلاب”

>موضوع جشن روز جهانی آب سال ۲۰۱۸ “راه حل های مبتنی بر طبیعت برای آب”.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند.

تصفیه آب به روش اسمز در واقع یک روش معکوس است که در آن می توانید از قانون اسمز برای تصفیه آب های آلوده استفاده کنید. امروزه تصفیه آب خانگی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده و تقاضای مردم برای آب سالم نیز رو به افزایش است. در چنین دستگاه هایی، مولکول های آب معمولا غربال می شوند تا مولکول های غیر اشباع را جدا کنند. در این روش تمامی میکروارگانیسم ها، فلزات سنگین و نمک های مضر از هم جدا می شوند تا آب آشامیدنی تمیز و بهداشتی داشته باشید. در چند سال آینده سیستم های اسمزی جایگزین تمام فیلترهای آب خانگی خواهند شد، بنابراین بهتر است همین امروز یک فیلتر اسمزی آب خانگی خریداری کنید.

لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۰۲۱۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more