ترکیبات آلی مضر محلول در آب

ترکیبات آلی مضر محلول در آب

ترکیبات آلی مضر محلول در آب

کیفیت آب موضوعی است که اخیرا بسیار مورد بحث بوده است. مردم معمولا از سطوح سمی سرب در آب خود به علت بی کفایتی دولت ها رنج می برند. متاسفانه مسائل کیفیت آب اخیرا در حال توسعه و پیشرفت نیست.جداسازی صنعتی، آفت کش ها، نشتی مخازن ذخیره سازی مشکلات بزرگی ایجاد کرده است. ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با برخی از آلودگی های آب بیشتر آشنا کنیم.

۱٫ فلوراید

اضافه کردن فلوراید به آب آشامیدنی فرایندی است که در دهه ۱۹۴۰ به منظور کاهش پوسیدگی دندان شروع شد. فلوراید یک نوروکسین و یک اختلال غدد درون ریز است. فلوراید می تواند به غده تیروئید نیز آسیب برساند و در مقادیر بالا منجر به زردی و پوسیدگی دندانها شود.آموزش تنظیم فشار دستگاه تصفیه آب خانگی

۲٫ کلر

کلر دارای خواص ضد عفونی کننده است که برای پاک کردن محصولات و استخرهای شنا مفید است. حتی برای دفع زباله های فاضلاب و صنعتی نیز استفاده می شود. کلر به آب آشامیدنی به عنوان یک روش تصفیه اضافه شده است، با وجود اینکه کاملا بی خطر نیست.عوارض فلزات سنگین موجود در آب

کلر یک ماده شیمیایی واکنشی است. قرار گرفتن در معرض کلر باعث ایجاد مشکلات تنفسی و آسیب سلولی می شود. اثرات طولانی مدت شامل از دست دادن حافظه و اختلال در سیستم عصبی است.کلر موجود در آب

۳٫ سرب

سرب تقریبا برای هر ارگانی سمی است و بیشتر فرزندان را به خطر می اندازد. مسائل توسعه، رشد ناگهانی، ناشنوایی، مشکلات رفتاری، ناتوانی های یادگیری، و آسیب مغزی همه از مشکلات در معرض سرب قرار گرفتن، است. اگر سرب در دوران بارداری مصرف شود، میتواند باعث ایجاد زایمان زودرس شود. قرار گرفتن در معرض سرب میتواند منجر به اوتیسم، سرطان پروستات و مشکلات تولید مثل برای مردان و زنان شود. همچنین به سیستم قلبی عروقی و کلیه ها نیز آسیب می رساند.

۴٫ جیوه

گرچه جیوه یک عنصر طبیعی است، اما “طبیعی” به معنای “امن” نیست. جیوه بسیار سمی است و می تواند باعث آسیب مغزی، نابینایی، آسیب عصبی، معلولیت شناختی، اختلال عملکرد حرکتی، سردرد، ضعف، آتروفی عضلانی، لرزش، نوسانات خلقی، از دست دادن حافظه و بثورات پوستی شود.

۵٫ PCBs

PCBs یا bifenyls polychlorinated، مواد شیمیایی مورد استفاده برای اهداف صنعتی مانند عایق، ماشین آلات، روغن، رنگ، چسب، الکترونیک و چراغهای فلورسنت هستند.اگر چه PCB ها در سال ۱۹۷۹ ممنوع شدند اما هنوز در دفن زباله ها استفاده میشوند و به محیط زیست آسیب می رسانند. PCB ها به آرامی تجزیه می شوند و به محیط نفوذ می کنند.

آزمایش های PCB ها برروی حیوانات موجب ایجاد سرطان و نقص سیستم های ایمنی، تولید مثل، مشکلات عصبی و غدد درون شده است.

۶٫ آرسنیک

آرسنیک، با وجود سمی بودن، در بسیاری از فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. آلودگی محیط زیست ممکن است از دفع زباله نادرست یا از چاه ها ایجاد شود.آرسنیک و مضرات آن بر بدن

از مهم ترین مسمومیت با آرسنیک می تواند به مشکلات در سیستم گوارشی و کلیوی و مشکلات در سیستم های دفاعی بدن اشاره نمود. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت می تواند منجر به سرطان پوست، سرطان ریه و سرطان مثانه شود. در تایوان، آرسنیک “بیماری سیاه”، یک نوع بیماری است که باعث ایجاد رگ های خونی می شود و فرد را می کشد.

۷٫ پرکلرات

پرکلرات ها یک عنصر کلیدی در سوخت و مواد منفجره موشک هستند. آنها به راحتی حل می شوند و به آبهای زیرزمینی از مکان های نظامی و صنعتی نفوذ می کنند. مشکل جدی این ماره این است که تقریبا در همه انسان ها منجر به بیماری تیروئید میشود که یکی از مضرترینعنصر محلول در آب می باشد.آشنایی با املاح مضر موجود در آب

۸٫ دیوکسین ها

دیوکسین ها در طی احتراق آزاد می شوند، مانند سوختن زباله های خطرناک، آتش سوزی جنگل ها، سیگار کشیدن و سوختن روغن و ذغال سنگ. آنها در محیط زیست می مانند و منابع آب را از بین می برند.

قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت باعث ایجاد ضایعات و مشکلات تنفسی می شود. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت می تواند بر سیستم ایمنی، عصبی، غدد درون ریز و سیستم تولید مثل تأثیر بگذارد. آژانس بین المللی تحقیقات سرطان اعلام کرده است دیوکسین ها سرطان زا هستند. مسمومیت با دیوکسین در مرحله رشد جنین می تواند باعث نقص مادرزادی یا تولد نوزاد شود. [

۹٫ DDT Dichloro-Diphenyl-Trichloroethane

DDT به عنوان یک حشره کش در دهه ۱۹۴۰ برای مبارزه با بیماری های مضر مانند مالاریا و تیفوس استفاده شد. این امر به عنوان حشره کش کشاورزی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت تا زمانی که در سال ۱۹۷۲ در ایالات متحده به علت نگرانی های زیست محیطی ممنوع شد.

این در سایر نقاط جهان همچنان در حال استفاده است و هنوز برای همه ما یک نگرانی بهداشتی محسوب می شود. مولکول های DDT پایدار هستند و می توانند فواصل زیادی را در فضا حمل کنند.

تست DDT برروی حیوانات باعث مشکلات تولید مثل و آسیب کبدی شده است. آژانس بین المللی تحقیقات سرطان اعلام کرده است که DDT خود یک سرطان است.

۱۰٫ HCB

تا سال ۱۹۶۵ هگزاکلروبنزن به عنوان یک آفت کش استفاده شد. تولید این ماده ممنوع است، اما هنوز هم به عنوان یک محصول جانبی برای تولید مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود. دوز بزرگ آن می تواند منجر به مرگ شود. دوزهای کوچکتر می توانند به بیماری کبد و ضایعات پوستی منجر شوند. EPA HCB را بعنوان یک منبع سرطانی احتمالی طبقه بندی کرده است.

در سال ۱۹۵۰ میلادی در آناتولی، ترکیه، بیش از ۴۵۰۰ نفر در معرض مسمومیت با HCB قرار گرفتند. بیش از ۵۰۰ نفر از جمله کودکان کشته شده اند. اثرات فلوراید موجود در آب

۱۱٫ دکتال

Dacthal (دی متیل تتراکلوترترافاتال، یا DCPA) علف کش است که به منابع خاک و آب آلوده می شود. بر خلاف HBA و DDT، دکتال هنوز هم در حال استفاده است. تست های حیوانی نشاندهنده آسیب های قلبی عروقی، غده فوق کلیه، کبد، تیروئید و طحال بوده است.

۱۲٫ MtBE

MtBE (متیل ترتیب بوتیل اتر) یک افزودنی بنزین است که می تواند مقادیر زیاد آب های زیرزمینی را به طور کامل غیر قابل استفاده کند.

تست های حیوانی آن را به آسیب کلیه، تشنج و مشکلات مربوط به توسعه جنین مرتبط کرده است. مواد آلی موجود در آب

راهکار ایمنی

بعضی از مردم تصور می کنند که می توانند از طریق جوشیدن سموم از آب حذف شوند. آب جوش، موجودات مضر را می کشد اما هیچ کاری برای حذف مواد شیمیایی سمی، ترکیبات، نمک ها و فلزات انجام نمی دهد بلکه به شدت آنها می افزاید.

لطفا از مسائل مرتبط با کیفیت آب در منطقه خود مطلع شوید. اگر آب شیرین با کیفیت پایین برای شما وجود دارد، ما به شما توصیه می کنیم برای یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

پیشنهاد ما ، استفاده از دستگاههای تصفیه آب شرکت تصفیه سازان مهر که بیش از یک دهه در واردات معتبرترین برندهای جهانی و با استانداردهای بین المللی تجربه دارد، این اطمینان را به مشتریان محترم می دهد که با کیفیت ترین محصول را از ما تهیه نموده اند.

با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود. اکسیژن آب

انسان در طول روز بیش از هر ماده دیگری به آب نیاز دارد. بنابراین آب مایع حیات انسان است که بدون آن بیش از 3 روز دوام نمی آورد. بیشتر بدن انسان از آب تشکیل شده است، نوشیدن تمیز، استاندارد و عاری از مواد مضر یکی دیگر از اهداف خرید دستگاه تصفیه آب خانگی است. با این حال، بهبود سلامت آب آشامیدنی به سادگی از طریق سیستم های پیش تصفیه یا سیستم های مختلف تصفیه آب وارد ساختمان نمی شود، این دستگاه ها تنها می توانند نمک درشت و کلر موجود در آب را تصفیه کنند، بسیاری از املاح دیگر در آب باقی می مانند. به طور کامل حذف شود.

یکی از مهمترین اهداف خرید دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده از عناصر فیلتر قلیایی و فیلتر معدنی معدنی برای تصفیه آب می باشد و علاوه بر حذف نمک مضر می تواند نمک مفید آب آشامیدنی را نیز حفظ کرده و آب را قلیایی کند. اگرچه مدل‌های آب قلیایی کلاس 7 و کلاس 8 کمی گران‌تر از مدل‌های کلاس 6 هستند، اما این دستگاه‌ها نیز آب تصفیه‌شده با کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌های کلاس 6 تولید می‌کنند.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

 

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲ -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

گند زدایی

گند زدایی

گند زدایی | ضد عفونی به عنوان روشی تعریف می شود که میکروارگانیسم ها(قارچ ها،جلبک…Read more