سرویس دستگاه تصفیه آب

سرویس دستگاه تصفیه آب

سرویس دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه سازان مهر با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین آب سالم وی ری از میکروب با هدف ارتقاء بهره وری صنایع و افزایش سلامت جامعه، حفظ و مراقبت از محیط زیست فعالیت می نماید. چرا تصفیه آب؟
مجموعه ما از زمان اولین درخواست تا راه اندازی کامل و در زمان بهره برداری در تمامی مراحل مشاوره خدمات و پشتیبانی و ارائه پیشنهادات فنی در کنار شما خواهد ماند. این شرکت ماموریت اصلی خود را ارائه استانداردترین دستگاه ها همراه با خدمات به موقع و گارانتی و تامین قطعات و اخذ نظرات مردمی جهت بهبود برنامه های آتی خود قرار داده است. هدف شرکت این است تا بستری مطمئن را برای علاقه مندان به خرید سیستم تصفیه آب در ایران  دایر نماید و اینک پس از سالها تلاش شبانه روزی مدیران کارآمد شرکت، شبکه گسترده نمایندگان فروش در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به هم میهنان عزیز می باشند. آموزش ها و کلاس های دوره ای و تخصصی کارمندان و نمایندگان خدمات پس از فروش و به روزرسانی دانش و اطلاعات آنان گامی دیگر در جهت کسب رضایتمندی مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان شرکت می باشد. هزینه خرید و نصب دستگاه تصفیه آب چقدر است؟
کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن سیستم های مدیریت کیفیت در راستای ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان محترم و بهبود مستمر سرلوحه کار ماست.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی را هر چند وقت یکبار باید تعویض کنید .. فیلترهای آب دستگاه تصفیه آب از چه موادی ساخته شده اند؟

طول عمر فیلترها به دو عامل مهم بستگی دارد :
اول : مقدار مصرف
دوم : کیفیت آب ورودی به دستگاه تصفیه آب

بطور کلی فیلترهای مرحله اول تا سوم را هر شش ماه یکبار باید تعویض نمایید .
ممکن است آلودگی آب ورودی به حدی باشد که زمان تعویض فیلترها کاهش یابد. برای بالا رفتن عمر مفید فیلترهای بالای دستگاه خود فیلتر های ۱-۲-۳ را بصورت دوره ای تعویض نمایید.
به هیچ عنوان نگذارید تا رنگ فیلتر اول به رنگ سیاه تغییر یابد ، این کار باعث می شود تا فیلترهای دیگر صدمه ببینند .

فیلتر چهارم یا فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی :
زمان تعویض این فیلتر در بهترین شرایط حداکثر ۱ الی ۲ سال می باشد . این در حالی است که فیلترهای اولیه را به موقع و یا حتی یک ماه زودتر تعویض کنید .
این فیلتر دارای غشاهای  بسیار ریزی است که اگر ذرات درشت آب از فیلترهای اولیه عبور کنند باعث خرابی این فیلتر می شوند .

فیلتر مرحله پنجم یا پست کربن  دستگاه تصفیه آب خانگی :
این فیلتر را بهتر است ۷ ماه الی ۱۲ ماه یکبار تعویض کنید .

وظیفه این فیلتر از بین بردن طعم و مزه ی بد آب می باشد . اگر آب ذخیره شده در مخزن برای مدتی طولانی باقی بماند و این طولانی شدن باعث بد طعم شدن و بد بو شدن آب گردد این فیلتر بو و مزه  بد آب ذخیره شده در مخزن را از بین می برد . تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلترمرحله ششم و هفتم و هشتم ، نهم دستگاه تصفیه آب خانگی :
فیلتر مینرال : افزودن املاح مفید و ضروری از جمله کلسیم،منیزیم و سدیم به آب تصفیه شده

فیلتر قلیایی : جهت کاهش اسیدیته آب و تنظیم ph آب

فیلتر سوپر مینرال: مکمل فیلتر ششم دستگاه تصفیه آب

فیلتر نانو : جهت آنتی اکسیدان نمودن آب

فیلتر اکسیژن ساز: جهت افزایش میزان اکسیژن موجود در آب

این فیلتر ها را بهتر است ۷ ماه الی ۱۲ ماه یکبار تعویض کنید .

 با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی ما و بهره گیری از روش اسمز معکوس علاوه بر حذف کلیه املاح و سختی محلول درآب، آب را سبک تر و گواراتر و با کیفیت تر می کند و همچنین کلیه املاح مورد نیاز بدن ما از جمله (پتاسیم و منیزیم، سدیم، یون های مثبت مفید و….) را به آب اضافه می کند. لذا صرف هزینه برای تصفیه آب خانگی نه تنها اقتصادی است بلکه به نوعی سرمایه گذاری برروی سلامتی افراد محسوب می شود.

دستگاه های تصفیه آب برای حذف آلاینده ها، بهبود کیفیت آب آشامیدنی و ارتقای آن با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می شوند. همانطور که می دانید عوامل زیادی می توانند در آلودگی آب آشامیدنی نقش داشته باشند. از آن جمله می توان به عوامل خارجی اشاره کرد. ورود آلاینده هایی مانند نیتروژن، نیترات و ترکیبات فسفر از فاضلاب شهری و فاضلاب صنعتی می تواند آب را به شدت ناسالم کند. این ذرات وارد آب شده و خاک لازم برای رشد میکروب‌های زنده، میکروب‌ها و جلبک‌ها را فراهم می‌کنند و گاهی باعث گرفتگی لوله‌های آب می‌شوند. در نتیجه میزان اکسیژن آب به میزان زیادی کاهش می یابد و آب را کدر و غیر قابل آشامیدن می کند.

با ما سلامتی و نشاط روزافزون را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات مصرف کنندگان خواهند بود.

تماس ۰۹۱۹۹۸۲۱۲۱۲  -۷۷۱۸۷۱۷۷

امتیاز دهید post

No Comments

  1. وحید طالبی بهمن 24, 1398

    من تایم تعویض فیلترها رو فراموش کرده بودم از شرکت باهام تماس گرفتن وتکنسین اومد برام تعویض کرد .ممنون از خدمات وپشتیبانی خوبتون

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts