عوامل موثر در آلودگی آب

عوامل موثر در آلودگی آب

عوامل موثر در آلودگی آب

عوامل موثر در آلودگی آب

به منظور کاهش و جلوگیری از آلودگی آب در جامعه خود:

چند روش کلی برای جلوگیری از آلودگی آب

اگر می توانید ، زباله و زباله را با دست بردارید و قبل از اینکه به آبراه های محلی برود ، آن را به سطل زباله شخصی خود ببرید.
هرگز مواد شیمیایی را در زهکش قرار ندهید. آنها را در سطل زباله بیرونی خود قرار دهید یا به مرکز مجاز محلی ببرید.

قیمت اصلی 9,340,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,497,000 تومان است.

ماشین خود را در جایی بشویید که آب و صابون به جای خیابان به منطقه خاکی یا چمن برود و به رودخانه یا نهر آب برود.
سعی نکنید نشتی را با شستن در ناودان یا زهکش تمیز کنید.
بستر ، ماسه یا خاک گربه جاذب تجاری یا ارزان معمولاً می تواند نشت را متوقف یا نگه دارد. پس از آن ، مواد آغشته شده را در یک کیسه پلاستیکی بردارید و آشغال های سمی را به سطل زباله یا محل دفن زباله خود ببرید. تصفیه آب خانگی
هرگز روغن موتور خود را با ناودان شستشو ندهید. آن را به نزدیکترین فروشگاه قطعات خودرو ببرید و آنها بدون هیچ مشکلی از شر آن خلاص می شوند.
مواد شیمیایی یا کود را روی چمن یا شن بچسبانید تا در خیابان وارد آبچکان نشوند.
چند روش عالی برای کاهش آلودگی آب امروزه  در اینجا در دفتر ما چندین ایده ارائه کردیم و همچنین ایده های عالی دیگری را در وب سایت های مرتبط پیدا کردیم.

سعی کنید تا حد امکان از پلاستیک کم استفاده کنید  تکراری خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تقریباً همه پلاستیک هایی که استفاده می کنیم به منبع آب جهان ختم می شود زیرا تجزیه آن بسیار سخت است. رودخانه ها و اقیانوس های ما مملو از پلاستیک است که حذف و بازیافت آن با مشکل روبه رو می شود ، بنابراین اگر سعی می کنید از وسایل پلاستیکی تا آنجا که می توانید استفاده کنید ، به طور خودکار به آزادسازی سیاره کمک می کنید.تکراری تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر گزینه ای دارید ، قابل بازیافت را انتخاب کنید
اگر بیش از یک گزینه برای یک شی وجود دارد که می خواهید بخرید ، سعی کنید آن را انتخاب کنید که به راحتی قابل بازیافت است. به عنوان مثال ، یک ظرف شیشه ای بسیار سالم تر از پلاستیک است. بعلاوه ، می توان از آن استفاده کرد و بارها و بارها تمیز کرد ، سپس بازیافت شد تا به یک محصول جدید تبدیل شود.

وسایل نقلیه خود را به طور مرتب نگهداری کنید آیا آب شهری نیاز به تصفیه دارد ؟
یک ماشین ، کامیون یا موتور پس از دوره های معمول یا مسافت پیموده شده نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. روغن و سایر مایعات خطرناکی که از آنها نشت می کند می تواند در سیستم آب محلی جمع شده یا به ناودانها در دریاچه ها ، نهرها و نهرها جاری شود. فناوری استفاده مجدد از آب

اگر مراقب مراقبت و تعمیر وسایل نقلیه خود باشید ، چیزهای کوچک بزرگ نمی شوند. مهر و موم ها ، شیلنگ ها و واشرها می توانند ترک خورده و سپس به مشکلات مکانیکی گرانتری تبدیل شوند. اما وقتی در حال تعمیر ساعت خودروی خود برای نشتی هستید ، مانند روغن.

مواد زائد جامد و مایع که هنگام کار با ماشین یا دوچرخه از بین می رود ، می تواند برای آب خطرناک باشد. روغن و مایع انتقال دو نمونه از مایعاتی است که در فاضلاب یا فاضلاب خود نمی خواهید.

زباله های دیگران را بردارید
اگر آب کمی دیگر افراد را پیدا کردید ، اگر از انجام این کار احساس امنیت می کنید ، وسایل آنها را بردارید و در یک مکان امن بیندازید. سعی کنید آن را در کیسه یا قوطی بگذارید اما اگر چیزی در آنجا نیست آن را ذخیره کنید و وقتی به خانه رسیدید آن را دور بیندازید. متأسفانه ، مردم عمدتا با زمین مهربان نیستند و فکر می کنند شخص دیگری کار خود را انجام می دهد ، اما همه ما می توانیم با محبت به سیاره خود به یکدیگر و محیط خود کمک کنیم.

در مورد مواد شیمیایی سمی بسیار مراقب باشید
آمونیاک ، سفید کننده ، رنگ ، رقیق کننده رنگ و بسیاری از مواد شیمیایی بسیار خطرناک دیگر یک مشکل وحشتناک هستند. بنابراین دفع ایمن و دقیق اینها بسیار مهم است.

اگر مجبور به مقابله با این موارد هستید به یاد داشته باشید که مراکز بازیافت و محل های خروج برای وسایل امن دفع وجود دارد که می تواند رنگ قدیمی ، روغن موتور استفاده شده و سایر مواد شیمیایی را گرفته و با خیال راحت بازیافت کند. امروزه ، ما گزینه های زیادی داریم زیرا شرکت ها در حال فروش پاک کننده های کمتر سمی و حتی پاک کننده ها و آفت کش های تجزیه پذیر هستند.

ابتدا ، با داوطلب شدن برای کمک به پاکسازی سواحل ، دریاچه ها ، نهرها و رودخانه ها به ما یا سایر سازمان های دوستدار آب بپیوندید
ما کمک های مالی را دوست داریم ، اما حتی بیشتر ، ما عاشق زمان شخصی هستیم که برای کمک به پاکسازی رودخانه ها یا سواحل محلی و یا جمع آوری مواد شیمیایی و روغن ها از خانواده های محلی شما به کار گرفته می شود. اکثر گروههای محیط زیستی مانند گروه ما به همه نوع کمک نیاز دارند و می خواهند تا جهان مشترک ما کمی تمیزتر شود. در محلی شرکت کنید ، خوشحال خواهید شد که انجام داده اید. در صورت امکان ، تا جایی که می توانید از موارد استفاده مجدد کنید.
هر زمان که چیزی را خریداری می کنید که نمی توانید بازیافت کنید ، مانند بیشتر پلاستیک ها ، سعی کنید تا جایی که می توانید از وسایل استفاده کنید. با این کار بار پلاستیک های روی زمین را کاهش می دهید زیرا مصرف کمتری در نهایت در رودخانه ها ، دریاچه ها ، نهرها و اقیانوس های جهان به پایان می رسد.

آفت کش ها تقریباً همیشه برای آب مضر هستند
همیشه سعی کنید سموم شیمیایی و علف کش ها را به حداقل برسانید زیرا به طور کلی هر دو برای محیط زیست بسیار مضر هستند. آنلاین شوید یا از باغبانی یا شرکت های محوطه سازی شهر خود دیدن کنید تا با جایگزین های ایمن تر این محصولات آشنا شوید. می توان آن را به راحتی انجام داد.

تا حد امکان از آب کم استفاده کنید
هنگام مسواک زدن یا خیساندن ظروف آب را خاموش کنید. حمام در واقع آب بیشتری نسبت به دوش گرفتن دارد ، اما اگر به آب کوتاه نیاز دارید ، دوش طولانی نگیرید. در yo محدود کننده های آب قرار دهید

امتیاز دهید post

پیغام بگذارید

Related Posts

منابع و مآخذ

منابع و مآخذ اصول تصفیه آب ،چالکش امیری،ارکان دانش، ۱۳۹۲ روشهای نوین تصفیه، مهابی، شولا…Read more